スポンサーサイト
--年--月--日
Their songs make us happy***
2010年09月29日
IMG_3318.jpg
I went to JOY to hear Kendra & Orin's Concert yesterday.
Orin is my teacher in JOY.

By rights, I planned to go there with Mika.
However, I went there alone because Mika had caught a cold.

At first I was uneasy,because I heard this concert is ENGLISH ONLY CONCERT.
Of course, MC is English!!


Actually,I had good time,though I didn't understand majority of lyrics☆






IMG_3349.jpg
She's Kendra.
Her singing voice was very clear and kind.
She was wonderful Singer!

I thought that singing while play the guitar was wonderful.







IMG_3339.jpg
He's Orin.
His singing voise was comfortable.
He loves Karaoke!
He sings for 5 hours in Karaoke!
Someday I'd like to go to Karaoke together.



They sang a Japanese song "IZAKAYA" in the encore!
Kendra's Japanese was very good!
Orin sang while seeing the lyrics card:)



I really spent good time.
If their concert hold again, I thought that I'd like to participate in the concert.
If possible,with Mika♪






******
くっはぁー!!
いつもの10倍更新に時間かかりました!!
オレンがこのブログを見てくれるとのことだったので、頑張って英語で書いてみました!
間違っている場所も多々あると思いますが、ご了承ください…。
今の私にはこれが精一杯です…Σ(ノ∀`*)

オレンには『ライブの写真は29日にアップするよ♪』って言っていたので、余裕を持って更新作業に入りましたが終わってみれば日付をまたぐぎりぎり前になってしまいました…。
オレン、ごめんよ。・゚・(ノД`)・゚・。


MCも何もかも英語のライブでしたが、かなり楽しめました♪
私は写欲がむくむくしてきたので、ブライダルフォトばりに撮ってしまいました。
こんなに撮るなら空のメディアと望遠レンズも持っていけば良かったです。
18-55だけじゃ足りなかったです。
今度のライブはブライダルフォトばりに装備を整えて参加してきます(*´艸`)


最後の『居酒屋』は最高に良かったです!!
ケンドラの
『そうね、ダブルのバーボンを 遠慮しないでいただくわ』

『バーボン』
の発音が良すぎてツボにハマりました!!!
あんないい音の『バーボン』は初めて聞きましたヘ(≧▽≦ヘ)

また歌って欲しいなぁ(*´ω`*)




スポンサーサイト
 お~、英文!お疲れ様です(^^)ちゃんとわかりますよ~♪素敵なコンサートだったみたいですね。雰囲気が伝わります(^^)
2010.09.30 13:58 | URL | wanko | 編集

英語!!!
読もうにも読めません!!!!!

静かな雰囲気に、キレイな歌声とギターが聞こえてくるような写真ですね☆

みささんの写真からは、いつもその場の雰囲気が伝わってくるような気がして、勉強になります(ですが、同じようには全然撮れませんorz
2010.10.01 22:43 | URL | こっほ | 編集

*wankoさん*
こんばんわ♪
ちゃんと意味通じますかね…??
英語で書いたはいいが、オレンに会うまで何処が間違っているのかもわからないというなんとも中途半端な状態ですΣ(ノ∀`*)
コンサートはカントリーソングが中心で、全体の2%くらいしか歌詞の意味が分からなかったのですが、アメリカンな雰囲気は楽しめました(*´ω`*)

また次もあったら行ってみたいですヘ(≧▽≦ヘ)

英語…、喋れるようになりたいなぁ(*´ω`*)
2010.10.02 00:44 | URL | みさ | 編集

英文ですかぁ?!
スゴイ!!
読めないけど、なんかスゴイ~!!(^^)
写真もカッコイイですね!!
ライブの熱気が伝わります!
P☆
2010.10.02 00:50 | URL | まる | 編集

*こっほさん*
こんばんわ♪
英語、私もわかりません!
辞書を引きながら書いているんで、今また読め!と言われたら厳しいものがありますΣ(ノ∀`*)

静かな雰囲気で、優しいギターの音色、キレイなハモリはかなり良かったです♪
日本にいながらアメリカンな雰囲気を楽しめました(*´ω`*)

写真、褒めてくださってありがとうございますヘ(≧▽≦ヘ)vv
雰囲気、上手に伝わっているでしょうか?
そう言っていただけると本当に嬉しいです(*ノωノ)vv

私もまだまだ鋭意勉強中なので、イイ撮影テクを身につけたら是非レクチャーしてください(๑→ܫ←人→ܫ←๑)vv
2010.10.02 00:53 | URL | みさ | 編集

*まるさん*
こんばんわ♪
英文です!頑張りました!
でも、あっているかどうかは怪しいですΣ(ノ∀`*)

私の英文は本当に簡単にしか書いてないので、ちょっと読んでみれば簡単にわかっちゃいますよ♪

アメリカンライブは初めての経験でしたので、とっても新鮮で楽しかったです。
ライブの熱気が伝わって良かったです!!
また二人のライブがあったら参加したいです~(*´ω`*)vv

いつもP☆、本当にありがとうございます(*ノωノ)vv
2010.10.03 22:03 | URL | みさ | 編集

Hi Misa,
I just saw your blog! I forgot to look at it last week. Sorry! Your pictures are great, and your English writing is also very good. I'm happy that you enjoyed our music. Thank you for coming to our concert. Please come to our goodbye concert in March. See you next week.
-オレン
2010.10.05 22:00 | URL | Orin | 編集

Hi Orin! Thank you for looking to my blog!
I was very surprised because you left a comment.
Thank you very much! I'm very glad to see your a comment!

Your concert was very good.
I felt that I was in the United States.

Of course,I'm going to go your goodbye concert!
I'm looking forward to listen your music,but I'm very sad that you leave from JOY...


To write diary in English was very difficult for me.
If there is a wrong phrase, please teach me next time.

See you next week♪

Misa.
2010.10.06 23:54 | URL | みさ | 編集

  管理者にだけ公開する

トラックバックURL
http://3dot14.blog70.fc2.com/tb.php/200-0a382414

